361+ skvělých jmen pro noviny

Téměř tři miliardy lidí v USA čtou tištěné noviny. Wall Street Journal je přední americký deník, pokud jde o tištěný náklad. The New York Times, Washington Post, Los Angeles Times a USA Today doplňují top 5 nejdůležitějších novin v zemi. V některých málo rozvinutých zemích je čtenářská základna místních novin také velmi rozsáhlá a každým rokem se pohybuje.

Noviny jsou součástí naší každodenní rutiny. Neuplyne ani jeden den bez sledování ranních zpráv s ranním čajem. Lze to tedy považovat za něco důležitého v životě člověka. Existuje však několik věcí, které vstupují do hry, když začínáte podnikat ve stejném oboru.

Je třeba mít na paměti určité věci. Ujistěte se tedy, že všem těmto věcem rozumíte, než budete připraveni začít s vlastním novinovým obchodem.

Začít podnikat není snadný úkol, proto na to pamatujte. Existuje několik věcí, které definují podnikání, a jedna z nich je dobré obchodní jméno. Bez ohledu na to, jaké a jaké to je, firma nikdy nebude úspěšná bez dobrého obchodního jména. Musíte s tím počítat. 

Vybrat si dobré jméno pro svou novinovou firmu však není snadný úkol. Než si konečně vyberete obchodní název, musíte projít mnoha obtížemi.

Mějte to proto na paměti, měli byste se zaměřit na body, které vám pomohou vybrat si dobré jméno pro vaši firmu, které vám pomůže zvýšit prodej. Nezapomeňte to tedy mít na paměti. Probereme některé faktory, které vám pomohou vybrat si dobré jméno pro vaši firmu.

Nezapomeňte to tedy mít na paměti. Zde je několik bodů, které vám pomohou vybrat si dobré jméno pro vaši firmu. Podívejte se níže a dozvíte se o tom více. 

  • Název novinové společnosti musí být dostatečně chytrý a komerční, aby si na trhu vybudoval své vlastní místo. Noviny jsou něco, co lidé ráno hledají jako první. Jméno si tedy nemůžete vybrat náhodně. Musíte se nad tím zamyslet a vybrat si dobré jméno, které definuje účel konkrétních novin. Prostřednictvím svého obchodního jména byste měli lidem umožnit pochopit, jaký je účel novin. Mějte to tedy prosím na paměti. 
  • Dobrý obchodní název pro vaše noviny by neměl být příliš složitý. Mělo by to být jednoduché a dostatečně standardní, aby to lidé vzali v úvahu a ocenili to. Nikdo by si rád nepamatoval jméno, jehož vyslovení trvá několik minut. Ujistěte se tedy, že je název jednoduchý a dostatečně krátký, aby potěšil lidi v podobné doméně.

Stávající a oblíbené noviny ve Spojených státech

  1. Wall street journal
  2. Kronika San Franciska
  3. Washington Post
  4. USA Today
  5. St Petersburg Times
  6. St Louis Post Shipping
  7. San Diego Union Tribune
  8. Rocky Mountain News
  9. Philadelphia Inquirer
  10. Oregonský
  11. Registr Orange County
  12. Newsday
  13. Newark Star Ledger
  14. New York Times
  15. New York Post
  16. New York Daily News
  17. Minneapolis Star Tribune
  18. Miami Herald
  19. Los Angeles Times
  20. Houstonská kronika
  21. Free Press Detroit
  22. Denver Post
  23. Ranní zprávy z Dallasu
  24. Distributor Cleveland Plain
  25. Chicago Tribune
  26. Chicago Sun Times
  27. Boston Globe
  28. Baltimore Sun
  29. Atlanta Journal & Constitution
  30. Arizonská republika

Jméno může způsobit nebo rozbít společnost

Na kreativním názvu záleží. Kreativní jméno je něco základního a nejdůležitějšího pro strategii značky jakékoli společnosti. Zde můžete pro svou inspiraci najít navrhované nápady pro názvy kreativních novin. I když může být vaše podnikání extrémně profesionální a důležité, výběr kreativního obchodního názvu může přitáhnout větší pozornost. Skvělá jména si snadno zapamatujete, zatímco jména, která popisují, co vaše společnost dělá, zní jako ostatní.

Seznam nápadů na kreativní pojmenování pro vaše noviny 

  • Zrcadlový zpravodaj
  • Dálková vzdálenost
  • Evoluční
  • Hitlerův deník
  • Novinky pro pozorovatele
  • Zlatá hvězda
  • Nezávislí
  • Sláva novinek
  • Denní deník
  • Věstník Lodestar
  • Poštovní ráno
  • Denní odpočinek
  • Ranní hlášení
  • Noc jednoty
  • Ranní síť
  • Ranní vzor
  • Prostý obchodník
  • Poslední
  • Time Square
  • sezóna
  • Bláznivá kniha
  • Nudné věci
  • Paragon Dail
  • Vysoké rekordy
  • Vybledlá slova
  • Bylo správné
  • The Beacon Gazette 
  • Skvělý deník
  • Hrubá slova
  • Oheň a mlha
  • Dotazovatel denně
  • Žádné zrcadlo
  • Pozvedněte pravdu
  • Nejlepší příspěvky
  • Průzkumník registru
  • Časy úsvitu
  • Morrow Weekly
  • Týdenní kapitál
  • Sobotní reportér
  • Hlavní kroniky
  • Ranní balón
  • Nezávisle na ránu
  • Obchodní rejstřík
  • Skalnaté dno
  • Strach z práce
  • Buzz časy ulice
  • Slova Paříže
  • Indián dnes
  • Dobrý příspěvek
  • Předběžný zpravodaj
  • Daily News Discovery-DND
  • Pětislovný zpravodaj
  • Republika jih
  • Krátká včela
  • Dálniční orel
  • Objev Summerhilla
  • Nový monitor
  • Poslední
  • Úsvit bulvární
  • Expresní kategorie
  • Slečna ranní brief
  • Londýnský průvodce
  • Pošta a balón
  • Prestižní standard
  • Statečné kolo
  • Sentinel klíče
  • Megabyte Tech Weekly
  • Minutové zrcadlo
  • Přímý stav
  • Živý věstník
  • Sláva novinek
  • Wishlander
  • WhiteFort Courant
  • Ústřední problém
  • Okamžitý monitor
  • Hřebenový deník
  • Skalnatá hora
  • Vlna novinek
  • Stoddertovy časy
  • V okamžiku
  • Zlatá hvězda
  • Podstata novinky
  • The Montgomerry Times
  • Záznamník deníku
  • Chirp & Chant Post
  • Nejlepší vůdce
  • Slunce letí
  • Podivný tisk
  • First Able News
  • Alex Herald
  • Elegantní Messenger
  • Hlídač času
  • Den Colorado
  • The Boston Review
  • Edwardův telegraf
  • Hefline a Attore
  • Široká horská kniha
  • Editace Dr.wise
  • Předběžná publikace
  • Myslitel
  • Novinky Lanett & Valley
  • Živá kronika
  • Jasné slunce
  • Moultonův týdeník
  • Hoose Gazette
  • Newsville Observer
  • Archivované knihy

Každý podnikatel v novinách musí dobře znát svůj obchod a proces pojmenování produktů a musí také pochopit důležitost dobrého obchodního jména. Vaši potenciální zákazníci by podle názvu měli rozpoznat, co vaše firma prodává. Existuje mnoho věcí, které musíte vědět, než si vyberete správný název značky pro svou značku, protože potřebujete výchozí bod pro to, jakou osobnost chcete promítat, jaký typ zákazníka hledáte. U novinových obchodních názvů můžete snadno generovat chytlavá jména online.