6 tipů pro výběr správného názvu pro vaši firmu

Abyste si všimli v obchodním světě, je jedinečné jméno prvním krokem. Název, který se bude vztahovat k vašim produktům, snadno zapamatovatelný a který bude vynikat svou odolností, servisem atd. Jedním slovem, musí to být fenomenální.

Každý podnikatel musí dobře rozumět procesu pojmenování produktů a podniků a musí také znát důležitost dobrého obchodního jména. Vaši potenciální zákazníci by podle názvu měli rozpoznat, co vaše firma prodává. Existuje mnoho věcí, které potřebujete vědět, než si vyberete správnou značku. Existuje mnoho stránek, které také nabízejí možnost generovat obchodní názvy online.

Protože pouze hluboká reflexe a promyšlené nápady mohou vaší firmě dát tu čest. Zde je několik kroků, které byste měli udělat při výběru názvu své firmy, abyste získali efektivní výsledek:

›Zapamatovatelnost

Pokud si lidé nepamatují vaše jméno, jaký je smysl vaší existence? Stejná logika platí pro vaši značku. Myslíme tím, že nemůžete mít značku, která má málo společného s vaším cílovým publikem.

Toto zacházení by z obchodního hlediska znamenalo „nic“.

Svou značku však můžete lidem zapamatovat tak, že ji zkrátíte. Protože si lidé snadno zapamatují, dokonce si zapamatují název vaší společnosti.

Zapamatování jim nejen pomůže zapamatovat si název vaší firmy, ale také jim může okamžitě navrhnout ostatní, což je typ marketingu typu „z úst do úst“.

›Doménové jméno

Nestačí vybrat krásné a osvěžující jméno pro vaši organizaci, musí být jedinečné samo o sobě. Vaše firma bude mít nejen název, ale také musí mít digitální identitu. V poslední době nelze upozornit na žádnou společnost, která by neměla žádný blog ani blog.

Chcete -li zaregistrovat své obchodní jméno na WWW (world wide web), musíte zajistit, aby vaše obchodní jméno nenahrazovalo ostatní.

Název domény odkazuje na text, který zadáme do sekce URL prohlížeče po WWW. Poté, co objasníte, že máte jediný, můžete se zaregistrovat na některých doménových serverech, jako jsou.com, .net, .org, .co atd.

Každý z nich bude po omezenou dobu potřebovat určité množství nákladů na hostování. Čas od času musíte obnovit přiřazení serveru.

›Test pravopisu

Vaše firma by měla mít název, který není těžké vyslovit. Jen stěží uvidíte značku, která dlouho stojí s dlouhým a obtížným názvem. Krátké jméno neznamená, že máte dokonalé jméno.

Přesto existují některé poměrně úspěšné společnosti s delšími názvy než ostatní. Například Mercedez-Benz je renomovaný výrobce automobilů a má dobrou pověst.

Ale vaše podnikání jako start -up by mělo mít dobrý, krátký název, protože snadná jména nejen pomáhají ústně, ale také umožňují zákazníkovi snadno si zapamatovat vaši značku.

Značky jako Dell, HP, Acer byly jednoho dne malé firmy. Tuto strategii také přijali a nyní můžete vidět jejich úspěch.

> Zarážející

Možná jste už slyšeli o poutavých obchodních návrzích a logech. Ale co název společnosti? Je opravdu možné vytvořit poutavou značku? Neber moje slova

učte se z příkladů. Existuje mnoho podniků, které mají krátká honosná jména jako Ford, Hitachi. Tato jména jsou nejen nezapomenutelná, ale vytvářejí obraz o vašich produktech, jakmile uslyšíme jejich jména .

Okázalé názvy mají několik výhod. Za prvé, lidé se to snadno naučí. Nepotřebují udělat další míli, aby vynikla vaše značka, protože už na to myslí. Za druhé, pokud je název vaší firmy stylový a atraktivní, bude reklama účinnější. Billboardy s názvy přitahujícími pozornost vždy vedou ke zvýšení prodeje.

Konečně, pokud jde o marketing vaší značky, proces bude jednodušší než ostatní.

›Jména založená na územích

Název vaší firmy může mít smysluplný a atraktivní název, který vaší zemi dobře vyhovuje. Jakmile vaše podnikání poroste, je velmi možné, že ve věku globalizace budete působit mimo svou domovskou zemi.

V tu chvíli byste si měli uvědomit, že název, který představuje vaši společnost, nemusí v dané zemi znít sladce ani rozumně. Může to znít divně a může to mít také neobvyklý význam, který místní lidé v této zemi neuvítají.

Mít hloupá a nesmyslná jména může být v tomto případě prospěšné. Pokud má například vaše společnost název, který nemá určitý význam, nebude nikde na světě vítán. Můžete tedy zůstat klidní a bez obav, pokud jde o jeho dopad na jiné národy.

›Tip na pozadí

Ve srovnání s povahou vaší firmy nebo produktu nemusí vaše obchodní jméno znít dobře. Svou firmu můžete pojmenovat strategicky a taktně. Jak ale bude tento proces fungovat? Z příkladu můžeme tomuto bodu porozumět. Německá automobilka Volkswagen je jedním z největších výrobců automobilů na světě.

Značka Volkswagen se zdá být jednoduchým a zábavným slovem bez významu. Ale zajímavé je, že to slovo v němčině znamená „lidové auto“. Jak již bylo řečeno, jako vlastník firmy musíte být inspirováni k nalezení názvu, který se nějakým způsobem vztahuje k vašemu produktu nebo službě. To vám pomůže vybudovat si dobré jméno dříve v cílovém poli a mezi cílovým publikem.

To je vše, co můžete při výběru názvu firmy dodržovat. A když budete mít na paměti tyto body, vaše myšlení bude mít určitě silný účinek, snadno se vyslovuje, hláskuje a pamatuje si jméno pro dlouhodobý prospěch.

Způsoby, jak najít dobré obchodní jméno

Je velmi obtížné najít dobré jméno pro společnost, ale pokud budete postupovat podle těchto kroků, můžete být úspěšní při hledání dokonalého jména pro svou společnost. Tyto kroky jsou následující;

Krok 1 : Vědět, co dělá dobré jméno

Zpočátku musíte vědět, jaké věci dělají vašemu podnikání dobré jméno. Pokud víte, co dělá dobré jméno, nepřemýšlejte o tom, stačí se podívat a vybrat jméno.  

Krok 2 : Vymyslete si seznam jmen

Jakmile se budete cítit sebejistě, vyberte si dobré jméno a vyhledejte klíčová slova související se jménem. Po výběru názvů zadejte klíčová slova a vytvořte si vlastní obchodní název pro svou firmu.

Krok 3 : Zúžit to na nějaká slušná jména

Vyberte nějaká slušná jména, nejprve vyberte 500 jmen z 25, poté 10 a nakonec získejte jméno. Po dokončení názvu získejte název své domény. Provozování vaší firmy pomocí názvu domény je pro firmu velmi výnosné. 

Krok 4 : zjistěte, který z nich je dokonalý

Po provedení výše uvedených kroků přejděte na internet a zkontrolujte dostupnost tohoto jména. je to důležitá součást tohoto postupu. 

Přímo ve výše uvedené diskusi můžete ukázat, že správný název společnosti ovlivňuje společnost na velmi vysoké úrovni. Pokud společnost nemá správný název, může to být na škodu a společnost může utrpět ztráty. Před výběrem jména si tedy vše promyslete a najděte.